Sjukan...

Ligger på sjukhuset nu. Operation, Check!
Operationen gick hur bra som helst och såren är jättefina!
Precis haft omläggning av såren.
Mamma har varit på besök idag! Pappa var här i morse och lämnade dator och Internet. Trevligt!.
Operationen tog lite längre tid än vanligt, fick vänta på skruvarna som var försenade. förlorade en del blod, annars bra! när jag vaknade på uppvaket hade jag ingen känsel i min underläpp. Sa det till dom och de kallade på en Läkare, han sa att det garanterat kommer gå över, Det hände för att under de 5 timmarna jag var sövd hade intuberingsslangen legat mot läppen. ackackack som det kan gå.
Röntgen väntade dagen efter, igår. Gcik väl bra, fortfarande lite groggy, när jag kom tillbaka därifrån var Matti, Helena och pappa här, sen kom Elin och Annie, sen kom rebecca och Ewa :) fullt upp hela eftermiddagen rättare sagt!
Så sover man gott på kvällen.
Snart kommer Chrille Älskling. Längtar. Han har varit här var dag sedan op. Snutten.
Detta är då ett kort mamma tog på mig idag, var lite flummig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det är bra med dej:)

Det var längesen vi träffades nu :/ saknar tiderna i bilinge :(

vi får träffas en dag om du vill:)

Kram

2010-10-20 @ 18:15:03
Postat av: Lisa

Skönt att det gick bra! Är du hemma igen nu?

Kram

2010-10-28 @ 02:13:54
URL: http://tankarikaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0